Gdzie należy złożyć wniosek rejestrowy/aktualizacyjny/ o wykreślenie z rejestru BDO?

BDO – temat rzeka, a wielu przedsiębiorców nie wie jak się za to zabrać.

Wobec tego publikujemy garść informacji.

Gdzie należy złożyć wniosek rejestrowy/aktualizacyjny/ o wykreślenie z rejestru BDO?

W celu przestrzegania niezbędnych zasad związanych z rejestracją Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami należy przestrzegać oficjalnie przekazanych informacji. Jeszcze przed rozpoczęciem działalności gospodarczej przedsiębiorca jest zobowiązany przez obowiązujące prawo do złożenia wniosku o wpis do Rejestru BDO. Wymóg ten jest konieczny do spełnienia w przypadku, gdy zamierzamy rozpocząć działalność firmy, która wymaga uzyskania wpisu na wniosek podmiotu. Jeśli prowadzona zostaje działalność, która wymaga uzyskania wpisu na wniosek podmiotu, bez wpisu do Rejestru BDO, konieczne jest złożenie wniosku rejestracyjnego.

Co ważne wniosek rejestrowy, o wykreślenie lub aktualizacyjny należy złożyć przy użyciu formularza elektronicznego za pośrednictwem indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach i o gospodarce odpadami. W celu złożenia wniosku rejestrowego, aktualizacyjnego lub o wykreślenie z rejestru BDO można tego dokonać po zalogowaniu się na stronie internetowej – https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/W jaki sposób wypełnić wniosek do BDO o wpis?Wypełnienie prawidłowego wniosku do BDO o wpis nie jest skomplikowaną czynnością.

Wniosek rejestrowy należy wypełnić przez System BDO po potwierdzeniu swojej tożsamości za pośrednictwem (KWIE), czyli Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej. W ten sposób możemy dokonać rejestracji na intuicyjnym panelu do logowania. Istnieje możliwość zapoznania się z instrukcją do modułu elektronicznego wniosków. Wypełnienie wniosku do BDO o aktualizację do rejestru należy złożyć do 30 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana, jaka wymaga aktualizacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *